Η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής έγινε στις 7/7/1895 ενώ τα επίσημα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στις 10/03/1896. Το 1891 το δίκτυο άρχισε την παραλαβή των ατμαμαξών έτσι ώστε το 1896 το τροχαίο υλικό να αποτελείται από τρεις ατμάμαξες, τέσσερα επιβατικά και τέσσερα εμπορικά βαγόνια.

Η ντιζελοκίνηση στη γραμμή Διακοπτού – Καλαβρύτων, ήρθε το 1959. Λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης το Μάρτιο του 1959 παραλείφθηκαν τρεις αυτοκινητάμαξες από τον Γαλλικό οίκο BILLARD, αποτελούμενες από δύο οχήματα και ένα μεσαίο όχημα παραγωγής ενέργειας (ΟΠΕ).

Από τις αρχές Ιουνίου δρομολογήθηκαν οι νέοι συρμοί του οδοντωτού στη διαδρομή Διακοπτό – Καλάβρυτα . Το επιβατικό κοινό και οι τοπικές αρχές δέχθηκαν τη δρομολόγηση των νέων συρμών με ενθουσιασμό, γιατί αποτελούν μία νέα εποχή για τον "οδοντωτό σιδηρόδρομο" και την ανάπτυξη της περιοχής.
Δραστηριότητες/Εκδηλώσεις

Την Κυριακή 12 Μαΐου 2013

πραγματοποιείται, όπως κάθε χρόνο,

το Πανελλήνιο Πέρασμα του Φαραγγιού του Βουραικού

που διοργανώνεται από το

Σύλλογο ορειβασίας-Αναρρίχησης-Χιονοδρομίας-

-Προστασίας Περιβάλλοντος Καλαβρύτων

 

 

Κυκλοφόρησε το ημερολόγιο του Σ.Φ.Ο για το 2013,που είναι αφιερωμένο στα κτίρια και στις εγκαταστάσεις της διαδρομής Διακοφτού-Καλαβρύτων.

Το νέο ημερολόγιο πωλείται 6 ευρώ και διατίθεται από:

Α) Βιβλιοπωλείο «Επί Χάρτου», τηλ.26910 42770, στο Διακοφτό και

Β) Βιβλιοπωλείο Φ. Σαρδελιάνος ,τηλ.26920 22232, στα Καλάβρυτα

 

 

 

 

 
Σελίδα 2 από 3