Η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής έγινε στις 7/7/1895 ενώ τα επίσημα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στις 10/03/1896. Το 1891 το δίκτυο άρχισε την παραλαβή των ατμαμαξών έτσι ώστε το 1896 το τροχαίο υλικό να αποτελείται από τρεις ατμάμαξες, τέσσερα επιβατικά και τέσσερα εμπορικά βαγόνια.

Η ντιζελοκίνηση στη γραμμή Διακοπτού – Καλαβρύτων, ήρθε το 1959. Λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης το Μάρτιο του 1959 παραλείφθηκαν τρεις αυτοκινητάμαξες από τον Γαλλικό οίκο BILLARD, αποτελούμενες από δύο οχήματα και ένα μεσαίο όχημα παραγωγής ενέργειας (ΟΠΕ).

Από την 1η Αυγούστου 2009 δρομολογήθηκαν οι νέοι συρμοί του οδοντωτού στη διαδρομή Διακοπτό – Καλάβρυτα . Το επιβατικό κοινό και οι τοπικές αρχές δέχθηκαν τη δρομολόγηση των νέων συρμών με ενθουσιασμό, γιατί αποτελούν μία νέα εποχή για τον "οδοντωτό σιδηρόδρομο" και την ανάπτυξη της περιοχής.
Ποία η γνώμη σας για τους νέους συρμούς του Οδοντωτού
Αριθμός Ψήφων
295
Πρώτη ψήφος
Κυριακή, 29 Μάιος 2011 14:50
Τελευταία Ψήφος
Τρίτη, 23 Απρίλιος 2019 21:27

Ποία η γνώμη σας για τους νέους συρμούς του Οδοντωτού

Επισκέψεις Ποσοστό Γράφημα

Πολύ ευχαριστημένος
276 93.6%
Ευχαριστημένος
9 3.1%
Προτiμώ τους προηγούμενους
7 2.4%
Αδιάφορος
2 0.7%
Κακή
1 0.3%