Η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής έγινε στις 7/7/1895 ενώ τα επίσημα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στις 10/03/1896. Το 1891 το δίκτυο άρχισε την παραλαβή των ατμαμαξών έτσι ώστε το 1896 το τροχαίο υλικό να αποτελείται από τρεις ατμάμαξες, τέσσερα επιβατικά και τέσσερα εμπορικά βαγόνια.

Η ντιζελοκίνηση στη γραμμή Διακοπτού – Καλαβρύτων, ήρθε το 1959. Λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης το Μάρτιο του 1959 παραλείφθηκαν τρεις αυτοκινητάμαξες από τον Γαλλικό οίκο BILLARD, αποτελούμενες από δύο οχήματα και ένα μεσαίο όχημα παραγωγής ενέργειας (ΟΠΕ).

Από την 1η Αυγούστου 2009 δρομολογήθηκαν οι νέοι συρμοί του οδοντωτού στη διαδρομή Διακοπτό – Καλάβρυτα . Το επιβατικό κοινό και οι τοπικές αρχές δέχθηκαν τη δρομολόγηση των νέων συρμών με ενθουσιασμό, γιατί αποτελούν μία νέα εποχή για τον "οδοντωτό σιδηρόδρομο" και την ανάπτυξη της περιοχής.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Ελληνικού Ενδιαφέροντος σύνδεσμοι


Προβολή # 
# Σύνδεσμος Επισκέψεις
1   Link   ΟΣΕ
ΟΣΕ
3713
2   Link   ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
9363
3   Link   Ελληνικός Κατάλογος Μοντελισμού Τρένου
Ελληνικός Κατάλογος Μοντελισμού Τρένου
2962
4   Link   Εταιρεία Μουσειακών Σιδηροδρόμων
Εταιρεία Μουσειακών Σιδηροδρόμων
2886
5   Link   ΕΡΓΟΣΕ
2851
6   Link   AMNIZIA.COM
3111
7   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Αρκαδίας
2976
8   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας
2794
9   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης
3080
10   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Λάρισας
2680
11   Link   Όμιλος Φίλων Σιδηρόδρομου Δυτικής Στερεάς
2898
12   Link   Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου
4107