Η πρώτη δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής έγινε στις 7/7/1895 ενώ τα επίσημα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν στις 10/03/1896. Το 1891 το δίκτυο άρχισε την παραλαβή των ατμαμαξών έτσι ώστε το 1896 το τροχαίο υλικό να αποτελείται από τρεις ατμάμαξες, τέσσερα επιβατικά και τέσσερα εμπορικά βαγόνια.

Η ντιζελοκίνηση στη γραμμή Διακοπτού – Καλαβρύτων, ήρθε το 1959. Λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης το Μάρτιο του 1959 παραλείφθηκαν τρεις αυτοκινητάμαξες από τον Γαλλικό οίκο BILLARD, αποτελούμενες από δύο οχήματα και ένα μεσαίο όχημα παραγωγής ενέργειας (ΟΠΕ).

Από τις αρχές Ιουνίου δρομολογήθηκαν οι νέοι συρμοί του οδοντωτού στη διαδρομή Διακοπτό – Καλάβρυτα . Το επιβατικό κοινό και οι τοπικές αρχές δέχθηκαν τη δρομολόγηση των νέων συρμών με ενθουσιασμό, γιατί αποτελούν μία νέα εποχή για τον "οδοντωτό σιδηρόδρομο" και την ανάπτυξη της περιοχής.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Ελληνικού Ενδιαφέροντος σύνδεσμοι


Προβολή # 
# Σύνδεσμος Επισκέψεις
1   Link   ΟΣΕ
ΟΣΕ
3424
2   Link   ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
9104
3   Link   Ελληνικός Κατάλογος Μοντελισμού Τρένου
Ελληνικός Κατάλογος Μοντελισμού Τρένου
2702
4   Link   Εταιρεία Μουσειακών Σιδηροδρόμων
Εταιρεία Μουσειακών Σιδηροδρόμων
2630
5   Link   ΕΡΓΟΣΕ
2583
6   Link   AMNIZIA.COM
2775
7   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Αρκαδίας
2712
8   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Μεσσηνίας
2540
9   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης
2652
10   Link   Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Λάρισας
2423
11   Link   Όμιλος Φίλων Σιδηρόδρομου Δυτικής Στερεάς
2643
12   Link   Σύλλογο Φίλων του Σιδηροδρόμου
3740